wtorek, 19 maja 2015

A place of hope and no pain, perfect skies with no rain

♫ Avenged Sevenfold - Doing time 

Niesamowicie denerwuje mnie moje niezorganizowane. Przez poniedziałkowe roztargnienie i przeżywanie pobytu w szkole, nie miałam czasu, by tutaj zajrzeć i cokolwiek od siebie napisać, przy okazji przedstawiając kolejne, starsze, gotowe i wysłane dzieło. Myślałam, że już w ogóle nic nie opublikuję. Dlaczego? Po przeglądnięciu zdjęć stwierdzam, iż najprawdopodobniej muszę zmienić telefon. A, cholera, nie chciałam, bo strasznie go lubię. Co mnie zmusiło do takich wniosków? Jakość zdjęć, które ujrzycie już za chwilę. Mam nadzieję, że nie zwrócicie na to uwagi. Gadanie gadaniem, ale czas leci, a nikt za mnie rano nie wstanie.

Bransoletka AVENGED SEVENFOLD 
czas wykonania w granicach 10 godzin
mulina niezidentyfikowane nici pochodzące z Rosji, mulina ARIADNA
ilość zużytej muliny półtorej motka nici czarnej, ponad półtorej motka nici czerwonej
cena 8 zł
poziom trudności ★★★★☆ (tylko i wyłącznie ze względu na poświęcony czas) 




Dodaję dwa zdjęcia- w ramach rekompensaty. Aczkolwiek kupa z tego wyszła. Cholera, chyba odwołam się do wysyłania bransoletek dopiero wtedy, gdy opublikuję o nich post, bo inaczej spiszę bloga, pod względem jakości, na straty. Do zobaczenia, najprawdopodobniej jutro, dobranoc!
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡