niedziela, 24 maja 2015

Easy peasy pumpkin peasy

♫ My Chemical Romance - Planetary (GO!) 

1.Nieobecność usprawiedliwiam przygotowaniami do turnieju, który, a propo, wygraliśmy! ᕦ(ò_óˇ)ᕤ 
2. Od razu przechodzę do sedna sprawy, gdyż jutro rano czeka mnie ciężkie wstawanie. 

Bransoletka MY CHEMICAL ROMANCE 
czas wykonania w granicach 10 godzin
mulina niezidentyfikowane nici pochodzące z Rosji, mulina FIRO
ilość zużytej muliny półtorej motka nici czarnej, ponad półtorej motka nici czerwonej
cena 7 zł
poziom trudności ★★★★☆ (tylko i wyłącznie ze względu na poświęcony czas) 



Zdjęcie hardo do kitu, ale i tak jakością przebija fotografie z wcześniejszego posta. Mam nadzieję, że do właścicielki wszystko elegancko dojdzie na czas, pomimo głupich i niezrozumiałych dla mnie błędów na poczcie. Hej, serio zacznę wykorzystywać najinteligentniejsze ptaki na Ziemi! W następnej notce, jutro wieczorem, dodam bransoletkę z BASTILLE (najprawdopodobniej dwie), a w środę.. a w środę zupełnie coś innego! Zanim zakończę, zapomniałam wspomnieć już na początku działalności na tym blogu! zapytaj mnie
Share:

2 komentarze:

  1. Mi kumpela robiła taką, ale MCR-y mają za długi napis jak na mój chudy nadgarstek i niestety nie mogę się chwalić bycia fanką. :C Twoja wygląda świetnie i jest idealna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Długość loga jest zmorą każdego fana :D

      Usuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡