poniedziałek, 18 maja 2015

Ha ha, you're dead!

♫ Green Day - Stray heart 

*mała, niezauważalna, krótka nieobecność*
Witam chlebem, solą i uśmiechem na twarzy. Uwielbiam taką pogodę, jaka była dzisiaj. W porównaniu do dnia wczorajszego, Matka Natura spisała się na medal. Wczoraj najwyraźniej ktoś zalazł jej za skórę, skoro zdecydowała podusić większość ludzkości za pomocą dobijających, gorących promieni słonecznych.
Mamy godzinę 00:10. Jestem wariatką, skoro porwałam się z postem o takiej godzinie.. ale to nie moja wina! Dopiero teraz laptop dostał się w moje ręce, a jako osoba rzetelna, która w pracę wkłada wiele poświęcenia, ignoruję moje jutrzejsze, beznadziejne wstawanie, uderzając palcami o klawiaturę. Powiało egoizmem. Nieistotne, weźmy się za to, co najważniejsze!
  
Jak można się domyślić po tytule i po "piosence na dzień/noc dzisiejszy/dzisiejszą", padło na Green Day'a. Bransoletka dosyć stara, albowiem mam ją w gotowości jakiś czas. Po prostu czekała na dobre wejście. Znowu żałuję, że nie mam jej przy sobie, gdyż jakoś zdjęcia jest.. po prostu nie do skomentowania, ale trza brać co dają. 

Bransoletka GREEN DAY
czas wykonania w granicach 7 godzin
mulina niezidentyfikowane nici pochodzące z Rosji,
mulina ARIADNA ilość zużytej muliny półtorej motka nici czarnej, półtorej motka nici zielonej
cena 5 zł
poziom trudności ★★★☆☆

Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡