sobota, 27 czerwca 2015

50 states of gay

♫ My Chemical Romance - DESTROYA 

Witam serdecznie w fajniesobotę! 
Pierwszy pomysł na posta był taki, by dzielnie wytłumaczyć nagły popyt na tęczowe zdjęcia na facebooku. Po włączeniu telewizora zrezygnowałam- na pewno każdy się już orientuje. Drugi pomysł na posta był taki, by ładnie zaprezentować świeżo zrobione bransoletki. Zrezygnowałam, gdyż doszłam do wniosku, że na pokazanie opasek jest jeszcze czas. Trzeci pomysł na posta był taki, by podzielić się z Wami i od razu zachęcić Was do pisania listów. Wreszcie zrezygnowałam, chcąc zrobić to kiedy indziej. Ostatni, czwarty pomysł na posta był taki, by opublikować recenzję książki. I na tym przystałam. 


Jak wspominałam w ostatnim wpisie, trafiłam na wspaniałą okazję na OLX. Jakoś tydzień temu dotarła do mnie reszta zamówienia.. i bożekochanyświęty jestem zakochana. 


Ze Stacią Kane miałam do czynienia już w gimnazjum, gdyż właśnie wtedy sięgnęłam po serię jej autorstwa. Teraz to jest kwestia dokończenia, przypomnienia i przeczytania reszty. Znam wiele autorek, które piszą językiem dogodnym dla młodzieży, ale Stacia jest jedną z moich ulubionych. Nutka przekleństw, potocznego języka, szczypta erotyki i humoru.. i się czyta jak po maśle! Książki zostały napisane w kolejności: Nieświęte duchy, Nieświęta magia i Miasto duchów. Czwarta część jest dostępna tylko i wyłącznie w USA i Wielkiej Brytanii. Mam jednak nadzieję, że dopadnie i Polskę.
Powracając do lektury- sceny erotyczne są napisane ze smakiem. Człowiek nie dostaje odruchów wymiotnych od nadmiernych "wsadził mi", "doszedł", "wysunął się", a niemalże sam się nakręca na kolejne wersy. Widać, że panna Kane wie co robi, by nie odstraszyć czytelników.
Główną bohaterką jest Chess Putnam- czarownica, która dzięki talentowi odsyła duchy z powrotem w zaświaty. Nie jest jednak dobrą duszą, ma wiele za uszami. A mianowicie- spożywa narkotyki, za co ciągle popada w nie lada kłopoty. Łowczyni, by się oczyścić z złych nawyków, musi oczyścić wiele nawiedzonych posiadłości (w pierwszej części jest to lotnisko, w drugiej bada dom gwiazdora filmowego + morderstwa dziewczyn z miasta, w trzeciej- prowadzi śledztwo zmasakrowanych zwłok w Kościele). Jej liczne romanse trzymają w napięciu, a ciągłe nieczyste sprawy pobudzają wyobraźnię.
Czy polecam? Cholernie-hiper bardzo! Jestem ogromną farciarą, że odnalazłam ogłoszenie pani Anity i serdecznie jej dziękuję za tak szybką odpowiedź na moje zafascynowanie jej książkami. Niemniej jednak! Cała seria na pewno znajduje się u Was w bibliotece i dam sobie za to głowę obciąć! Jeżeli jest ktoś, tak jak ja, kto chce mieć lekturę dla siebie- 

☛ NIEŚWIĘTE DUCHY 34,80 zł (356 str.)
☛ NIEŚWIĘTA MAGIA 34,80 zł (366 str.)
☛ MIASTO DUCHÓW 39,80 zł (426 str.) 

TREŚĆ ★★★★★
OKŁADKA ★★★★★
CENA ★★★★✩
OGÓLNE WRAŻENIE ★★★★★ 

xo wiesiek ★
Share:

2 komentarze:

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡