środa, 10 czerwca 2015

Don't talk to strangers

♫ My Chemical Romance - NA NA NA 

Mili państwo, powoli robi się wolne, a co za tym idzie- pojawią się świeże posty, których nie miałam szansy dodać przez te dwa tygodnie. Mam jednak usprawiedliwienie i zapewnienie, że przez ten czas nie siedziałam bezczynnie na dupsku! Zrobiły się cztery bransoletki, w tym dwie do jednego zamówienia, więc, muszę przyznać, roboty mi nie ubyło. Po zrobieniu wszystkich zamówionych bransoletek (za jakiś miesiąc, patrząc na moje ruchy) odezwę się do PARAMORE POLAND i może ARCTIC MONKEYS POLAND, ale co z tego wyjdzie i czy będą jacyś chętni- to się zobaczy. 

Tego posta miało nie być. Po wczorajszych zdjęciach bransoletki, którą zobaczycie już za chwilę, miałam ochotę całą ją rozpleść, by zacząć jeszcze raz i jeszcze i jeszcze, ale brak czasu mi na to nie pozwolił. Mi, generalnie, na samym początku nie przypadła do gustu. Jeszcze po konfrontacji z aparatem- o mój Boże! Przysięgam, że była to jedyna bransoletka, do której czułam taki niesmak i obrzydzenie i frustrację i wszystkie inne możliwe negatywne emocje. Przymierzyłam ją na ręce, by móc dobrze obciąć sznurki na wiązanie, obserwowałam ją, jakby ta miała zacząć robić coś niebywałego- i dopiero machina ruszyła. Zdjęcia zignorowałam (i Wam też radzę) gdyż psują całe piękno. Gadam i gadam, opisuję i opisuję, a może bym wreszcie pokazała? 

Koncertowa bransoletka BASTILLE
czas wykonania w granicach 4 godzin
mulina niezidentyfikowane nici pochodzące z Rosji, mulina GT, mulina ARIADNA
ilość zużytej muliny cały motek nici czarnej, cały motek nici białej, 4 odcinki nici szarej
cena 7 zł
poziom trudności ★★☆☆☆ 


Nie jestem zadowolona ze zdjęcia/zdjęć (reszta jest taka sama). Literka "I" tutaj wyszła, jakbym robiła za mocno każdy supeł, literka "E" jakbym jedno ramię (dolne) zrobiła dłuższe, literka "B" z krzywym brzuszkiem (czego normalnie nie ma), a cyferki jakbym wzięła z kosmosu. Meh, lepszy pic jak nic, bransoletka jest już w drodze. Niech sprzyja, niech się ładnie nosi i niech reprezentuje genialny zespół.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡