niedziela, 14 czerwca 2015

Hint of relief

♫ Paramore - Crush crush crush 

Wyczekiwany przeze mnie post. Wczoraj już nie mogłam się doczekać, aż wreszcie pokażę Wam efekty swojej pracy, ale dopadła mnie złośliwość rzeczy martwych- wyłączyli mi internet :)) Muszę powiedzieć, że niesamowicie podoba mi się najnowsza bransoletka. Z chęcią sama bym ją nosiła, gdyby tematyka trafiała w moje gusta.

Bransoletka YOUTUBERS
czas wykonania w granicach 4-5 godzin
mulina niezidentyfikowane nici pochodzące z Rosji, mulina FAST COLOURS MOULINE
ilość zużytej muliny półtorej motka nici białej, cały motek nici czerwonej
cena 6 zł
poziom trudności ★★☆☆☆

Sfotografowałam bransoletkę z resztą zamówienia, gdyż pojedynczo zdjęcie mi wyszło super pale, grunge, soft i inne duperele- nie wiem dlaczego, skoro robiłam zdjęcie w tym samym czasie.
Share:

6 komentarzy:

  1. http://wikiandmarta.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację?Komentarz za komentarz? :)
    Bardzo fajny blog.Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne bransoletki, szkoda, że ja nie mam zdolności do robienia takich cudów :D
    Pozdrawiam!
    http://blondloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡