poniedziałek, 22 czerwca 2015

Now I get a holiday, wherever I go I might stay.

♫ Paramore - Interlude: Holiday 

Witam czysto wakacyjnie!
Nie mogłam się doczekać aż wreszcie, z pełną odpowiedzialnością, będę mogła zastosować taki sposób powitania. Jakie są Wasze plany na wakacje? Ja w tym roku- pełen szał i ogromne planowanie. Wreszcie, po tylu latach spędzania wolnego czasu w Polszy, wybywam. Za granicę. Do Grecji! Z jednej strony nie mogę się doczekać- nowi ludzie, nowa kultura, nowe miejsce. A z drugiej jestem pełna obaw. Bo co, jeżeli nasz samolot zawiesi się gdzieś na niewiarygodnie wysokim drzewie? Albo wpadnie do oceanu? Albo uderzymy w jakieś-tam góry? Albo po prostu odpadnie nam skrzydło/ogon/oba silniki/podwozie/dach/kadłub? Kolejna rzecz, która wywołuje u mnie paraliż- opalenizna. Jestem z natury blada jak ściana, mam niemalże trupią cerę.. a tutaj, nagle, zostanę wystawiona na słońce. Na okropnie świecące słońce! Albo się spalę, albo wyglądam zacznę przypominać koczkodana. 


- Za bardzo narzekam -


JEDNAKŻE STARAM SIĘ znaleźć jakieś super-pozytywne aspekty, które pozwolą mi cieszyć się wczasami, a mianowicie, same pomysły na rozrywkę. Piłka plażowa, tenis stołowy, b a s e n i wszystko, wszystko inne, co uzupełni mi "grecki czas". Pod pryzmatem wielu możliwości- będzie zajedwabiście. Z myślą o wylegiwaniu się na plaży, nie mogłam zapomnieć o literaturze, która nie odstępuje mnie o krok. Na OLX znalazłam całą serię Staci Kane, za, UWAGA, 39 złotych (10 zł za przesyłkę). Dacie wiarę? Wiele się nie zastanawiając napisałam do sprzedającej, że bardzo, ale to bardzo bym chciała wspomniane książki, a ona mi na dzień dobry oświadcza, że w gratisie ma dwie części innej serii tej samej autorki. 49 ZŁOTYCH ZA 5 KSIĄŻEK. Czy to już Niebo? 


A propo książek, moi drodzy. Doszłam do wniosku, że pasowałoby urozmaicić bloga o jakąś nową tematykę zatem, gdy nie będę miała żadnych gotowych bransoletek, nie będę zwlekać z postem tydzień (jeśli nie dwa), tylko dodam recenzję wybranej przez siebie książki. Oczywiście, jeżeli macie jakieś pomysły i propozycje, przedstawcie je w komentarzach, a ja z chęcią się z nimi zaznajomię! (nadal chodzi o literaturę). Nie myślcie sobie, że dzisiejszy post jest ubogi w gotowe opaski przez moje nieróbstwo! Otóż mam "na zbyciu" kilka bransoletek, które przedstawię już w następnym w poście. Na dzisiaj dziękuję, wreszcie się rozpisałam! Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca, nie zasypiając przy biadoleniu o tegorocznych wczasach. 

xo wiesiek ★
Share:

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że jedziesz do Grecji. Byliśmy rok temu. Jest tam przepięknie, ale koniecznie weź nawet faktor 50. Ja się nie opalam, moja skóra ciężko to przyjmuje a plecy spaliłam, tak że spać nie mogłam. Zaczełam od filtra 20 i guzik. Wróciłam do 50 pozniej 30 i ostatnie dni to dopiero 20... wrociłam ciemno brązowa jak murzyn :) http://vitraillight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡