czwartek, 2 lipca 2015

Kuruma wa mantan dashi!

♫ My Chemical Romance - Party poison 

Sztuka. Lubicie? Szanujecie? Jesteście zafascynowani? Ja, muszę przyznać, mam totalnego bzika na punkcie artyzmu. W ubiegłym roku kilka razy przechodziłam obok liceum plastycznego, chcąc tam wejść i po prostu zostać, ale strach i niewiara we własne możliwości odebrała mi chęci do czegokolwiek. I skończyłam w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego na profilu turystycznym. Nie ma się co śmiać, to nic fajnego. 

Rysować może każdy. Wielu twierdzi, że z tym należy się urodzić (z talentem). Co? Nie istnieje, przynajmniej w moim przekonaniu, coś takiego jak wrodzone umiejętności. Dar od Boga. Co? Na pewno w trakcie poczęcia siwy pan z brodą machnął ręką, mówiąc "a ty będziesz zajebiście poruszał ołówkiem, bo tak mi się podoba". Kompletna, totalna bzdura. Nie uważam siebie za super-fajowską artystkę. Niemniej jednak wiem, że zrobiłam już wszystko, by dojść do takiego poziomu, na którym aktualnie jestem. Czy pragnę więcej? Się wie! Co prawda ostatnimi.. tygodniami ((((miesiącami)))) coraz mniej czasu spędzam przy białej kartce papieru, dlatego powoli tracę wprawę i zamiłowanie do rysowania, ale, przysięgam, robię co mogę. 


Urodzinowy Gerard powyżej, mili państwo! Jestem niesamowicie dumna z tego rysunku. Niesamowiciemegacholernie dumna z tego rysunku. Zapomniałam wspomnieć- oczywiście wzorowany. Muszę dołożyć wszelkich starań, by zacząć tworzyć coś z głowy, a nie wiecznie na gotowych pracach. 

Metoda wykonania
☛ detale dotyczące twarzy- czarny cienkopis STABILO
☛ detale dotyczące włosów- szkolne farby akwarelowe GRAND FIORELLO 

Czas wykonania
☛ w granicach 8 godzin, nie uwzględniając przygotowań (łażenie po spożywczaku za zwykłymi farbami- nie daję okejki) 

Zakres zamówień, na.. cokolwiek, z dnia na dzień się powiększa. Cały zeszyt bransoletek + pojedyncze osoby na rysunki. Damy radę w te wakacje? Damy radę! 

xo wiesiek
Share:

28 komentarzy:

  1. Fajnie :)
    http://queenvictoria56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Gerard! Co do tego talentu, też jestem za wersją, że to raczej kwestia ćwiczeń.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam oryginał i powiem, że twój rysunek nic mu nie ustępuje. :D Świetnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jaki cudowny obrazek! *-* podziwiam :oo
    zapraszam do nas :)
    i miłego dnia :*
    http://kejtiz-daily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się i post i rysunek!
    Genialne! ♥ Blog super również!
    Trzymam kciuki za dalsze jego prowadzenie :*
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie ♥
    enyere-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Oczywiści zajrzałam do Ciebie! :)

      Usuń
  6. great post! lovely blog as well<3

    xoxo
    amfiba
    amfiba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny blog, miło się czyta to co piszesz
    może wspólna obserwacja? jeżeli tak to zaobserwuj i daj znać u mnie na blogu a na 100% się odwdzięczę
    zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa u mnie :)

    Kiedyś kiedyś rysowałam, malowałam. Niestety porzuciłam to jakoś w okolicach liceum... i teraz boję wrócić do tego. Wyszłam z wprawy - to pewne.

    Twój rysunek świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :)

      Oh, a czego tu się bać? Jeśli sprawiało Ci to przyjemność, nawet się nie zastanawiaj!

      I dziękuję!

      Usuń
  9. Ja zawsze myślałam, że trzeba urodzić się z tym talentem. Jednak po przeczytaniu tego posta, zrozumiałam. że się myliłam :))
    obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy dzielnie popracować :) W następnym w poście postaram się dodać zdjęcia, które będą przedstawiały mój progres :) Dziękuję, ja również!

      Usuń
  10. Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni! Wszystko mi się tu podoba! Desing, Twój sposób pisania, zdjęcia. Czekam na kolejne notki. http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Na pewno zajrzę, dziękuję!

      Usuń
  12. super prace ;) zapraszam do mnie :) http://kivuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. My chemical romance -są świetni!

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡