środa, 1 lipca 2015

Ukośne pasy pośród jodełek

♫ Avenged Sevenfold - Hail to the king 

587 wejść. Ale heca! Zważając na to, że do niedawna marna setka dawała o sobie znać- bardzo Wam dziękuję!
Dzisiaj, w porównaniu do postów wcześniejszych, będzie krótko i na temat, ze względu na powrót do korzeni- zaprezentuję Wam dwie wysłane bransoletki, które od dnia zrobienia zostały mianowane na najprzyjemniejsze zamówienie na świecie. Cieszę się, że, swego rodzaju, zostałam wynaleziona ze wszystkich członków grupy i niesamowicie jestem zadowolona, że po raz pierwszy osoba zamawiająca poprosiła o podstawowe wzory. Fajno tak powrócić do początków mojej działalności z mulinowymi cudeńkami. 

Bransoletka UKOŚNE PASY 
czas wykonania w granicach 30 minut 
mulina niezidentyfikowany czarny kordonek 
ilość zużytej muliny osiem kawałków czarnego kordonka 
cena 1 zł 
poziom trudności ☆☆☆☆☆ 

Bransoletka JODEŁKA 
czas wykonania w granicach godziny/półtorej 
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA 
ilość zużytej muliny po 9 kawałków z każdego koloru (fioletowy, czerwony, zielony) 
cena 2 zł 
poziom trudności ☆☆☆☆☆ 



Jak sami widzicie, generalnie nic specjalnego. Na jutro.. na jutro niespodzianka! 

xo wiesiek
Share:

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Zawsze zastanawiałam się, jak długo robi się taką bransoletkę.
    Iza z moon-child.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od szerokości :) Generalnie, tak jak napisałam, w granicach 30-60 minut.

      Usuń
  2. Kiedyś też robiłam takie bransoletki. Może już czas, bym do tego wróciła? W końcu sa wakacje i duuuzo wolnego czasu! Dzięki za inspirację!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało zachęcam! Można porządnie wypocząć i rozluźnić się przy robieniu! :D

      Usuń
  3. Super post obserwuje zapraszam do mnie :)
    http://kivuss.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡