niedziela, 12 lipca 2015

When the sun is overhead

♫ Bullet For My Valentine - Tears don't fall 

Gorąco i wietrznie. Taka pogoda może się utrzymywać przez cały czas, przysięgam. Od razu człowiekowi chce się biegać, skakać, utrzymywać sprawność fizyczną. Mam nadzieję, że u Was jest podobnie! A propo! Jak spędzacie czas na świeżym powietrzu? Jesteście zwolennikami jazdy na rowerze, rolkach czy wolicie troszeczkę pobiegać ze słuchawkami w uszach? Muszę przyznać, że jestem zakochana w drugiej opcji. Dzisiaj zrobiłam równe 5 km, w tym dwa razy pod ogromne górki (nie polecam, wysiadają uda), a wczoraj również piąteczkę, a przedwczoraj ponad 7 km (również uwzględniając cholerne górki).. i jestem z siebie niesamowicie dumna! W tamtym roku starałam utrzymywać ciało pedałując wte i z powrotem, ale zrezygnowałam. Nie wiem dlaczego tak ciężko przychodzi mi siedzenie na rowerze. 


Nie mogę doczekać się wyjazdu do Grecji. Mam serdecznie dość siedzenia w Polszy i dumania "zostać w łóżku czy coś porobić?". Chciałabym wreszcie połazić po greckich ulicach, łamiąc język na języku angielskim. Ale nie! Muszę poczekać do września, wcześniej będąc kłębkiem nerwów- dokładnie od 21 do 23 sierpnia, gdyż szykuje się weselicho. Mojej siostry. Jestem niesamowicie podekscytowana i wystraszona jednocześnie. Boję się tego, co będę miała na głowie, na twarzy, na stopach. Piekielnie się boję. Przynajmniej sukienkę mam za sobą (meh). Aczkolwiek, nie powiem, sklepów w Krakowie mam po dziurki w nosie. Granatowa- nie, bo jestem dla niej za jasna, jasnofioletowa (by przypasować się do druhny)- nie, bo jestem w niej jeszcze bledsza niż normalnie, różowa- nie, bo okropny kolor. Ostatecznie zostałam przy jaskrawej pomarańczowej- bo według wspaniałej rodziny tylko w niej wyglądałam dobrze. Z fasonami jest w salonach na bakier, wszystkie na jedno kopyto, zatem nie miałam jakiegoś szałowego wyboru
☛ na grubszych ramiączkach, z okrągłym dekoltem, z grubego, sztywnego materiału, przed kolano, nieco stojąca (w skutku czego uwydatnił się mój odstający, krągły tyłek) .. niemniej jednak jest znośnie.
Do tego czarna wstążka zawiązana w kokardę, do której dopasuję sobie buty (TYLE ŻE JESZCZE NIE WIEM JAKIE), gdyż w przeciwnym razie tylko czerwone/pomarańczowe mi pasują. Ależ narzekam, ja Cię kręcę. Na dzisiaj kończę, bo jak zwykle buzia mi się nie zamyka. Na jutro postaram się przygotować recenzję. 

xo wiesiek 

PS. MOŻE KTOŚ Z WAS JUŻ ZAUWAŻYŁ- POJAWIŁA SIĘ MOŻLIWOŚĆ I PROPOZYCJA DO WYMIANY BANERÓW/LINKÓW JAKO WSPÓLNA REKLAMA BLOGÓW. CHĘTNYCH PROSZĘ O WIADOMOŚĆ W KOMENTARZU POD DOWOLNYM POSTEM, DZIĘKUJĘ! ✿
Share:

10 komentarzy:

  1. Ja lubię biegać, a jeszcze bardziej spacerować! Długie spacery to zdecydowanie coś dla mnie! :) Ooo jedziesz do Grecji, a w jakie miejsce? Ja mieszkam w Atenach! :) Kurde nigdy nie byłam na ślubie ani na weselu, a zawsze chciałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkasz w Atenach, naprawdę? Dokładnie jadę na Korfu, mała wyspa :)

      Usuń
    2. A no :D Nigdy tam nie byłam, mam nadzieję, że potem opowiesz na blogu jak było! :)

      Usuń
  2. Rower to jest to. Kocham jeździć zwłaszcza gdy temperatura już opadnie, wtedy jest najprzyjemniej. :)

    www.dzisiejszy-makijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, czyli widzę, że tylko ja nie jestem jego zwolenniczką! :D

      Usuń
  3. Kocham rower, bo bieganie przeszkadza w rozmawianiu z kumpelą. xD
    Ja porzuciłam Grecję na rzecz zachodnich Niemiec. Nie widziałam jeszcze za wiele, ale już uwielbiam to miejsce. :D
    Mam jak ty z kieckami. Ciężko mi coś kupić. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A daj mi spokój z kupnem sukienek. Nienawidzę łazić po sklepach, serio.
      Do Niemiec pasuje jechać, ale po to, żeby zarobić! :D

      Usuń
  4. Super!!
    Obserwuję mam nadzieję, że odwdzięczysz się:)
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡