piątek, 28 sierpnia 2015

Batman, Batman się żeni!

♫ Nothing But Thieves - Graveyard whistling 

Najstraszniejszy, najbardziej stresujący, dostarczający sraczkę tydzień już za nami. Nawet mi się wierzyć nie chce, że zaledwie 6 dni temu moja siostra wyszła za mąż. To niesamowicie wzruszające i cholernie emocjonujące. Do końca życia tego nie zapomnę.
Na dzisiaj przygotowałam bransoletkę, ale z racji, że mam zbyt wiele do powiedzenia, zostawię to na sam koniec. Ten, kto kiedykolwiek przeżył ślub swojego rodzeństwa, wie o czym mówię! Teraz- po prostu, wspominki uzupełnione garstką zdjęć. Mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu. Zaczynamy! (´・ω・`) 

Sama nie wiem czy kiedykolwiek wspominałam o tym, że mam 22-letnią siostrę. Zatem- tak, mam 22-letniego małpiszona, Agnieszkę. Zaręczyła się dwa lata temu, na wyspie Kos i muszę Wam powiedzieć, że te 24 miesiące były najszybsze w całym moim życiu. Nim się zorientowaliśmy, Aga zaczęła jeździć do centrum po sukienkę ślubną. Kiedy to minęło, nie mam pojęcia. Ślub odbył się 22 sierpnia w kościele w Podłężu dokładnie o godzinie 13:30. Zaś samo wesele w Myślenicach w Euforii w granicach godziny 16. Jak zabawa? Do białego rana! Z resztą, sami zobaczcie jak to było. 


Błogosławieństwo było dla mnie tragiczne. Jeszcze gorsze niż przysięga małżeńska. Agnieszka płakała, śmiała się, poważniała i wszystko naraz, w skutku czego ja przeżywałam to samo. Najokropniejsze chwile w tym dniu. 


A fryzjer i przygotowania? O matko boska! Zacznę może od tego, że dzień wcześniej byłam u fryzjera, tym samym skazując się na nieprzespaną noc. Wałki, moi mili. Nie wiedziałam jak spać z tym okropnym hełmem. I co się okazało? Ha! Po odwiedzinach u fryzjerki, po płaczu, po wybuchu gniewu, wróciwszy do domu od razu sięgnęłam po prostownicę, moje blond długie kłaki najzwyczajniej prostując. Nawet sobie sprawy nie zdajecie, jak cudownie się czułam. 


Do ołtarza prowadzona była przez tatę, zaś Marek- przez swoje dwie siostry. Również niesamowicie wzruszająca chwila, biorąc pod uwagę, całą powagę sytuacji. Stresowałam się chyba bardziej niż ta dwójka. 


Aha, i teraz na deser! Nie zgadniecie co robiłam. Jasny szlag, śpiewałam. Co prawda przyśpiewki i zaledwie godzinę, ale trzęsłam się jak galareta z tym mikrofonem przy ustach. Teraz, już po wszystkim, powiem z ulgą- nie zafałszowałam! 

★゜・。。・゜゜・。。・゜☆゜・。。・゜゜・。。・゜★ 

Pomimo tego, że sierpień charakteryzował się napiętym grafikiem, dała sobie radę z zamówieniami. Przystąpiłam do konkursu u Majki, porobiłam koncertowe bransoletki dla Dusi na przykład na przyjazd Nothing But Thieves, a aktualnie wałkuję pokazową opaskę, by Imagine Dragons Polska przyjęli moją propozycję na udostępnienie mojej działalności. Trzymajcie kciuki, by wszystko się udało! Przejdźmy do sedna sprawy. 

Koncertowa bransoletka NOTHING BUT THIEVES
czas wykonania w granicach 5-6 godzin
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA
ilość zużytej muliny 16 kawałków muliny czarnej, cała mulina biała
cena 6 zł
poziom trudności ★★☆☆☆ 




Tyle na dzisiaj, moi drodzy. Nie zapominajcie o zamawianiu bransoletek (powstała co do tego specjalna zakładka w prawym górnym rogu)! Pragniesz podobnej opaski? Nic prostszego! Wystarczy skontaktować się ze mną za pomocą facebooka, maila (boydivision@interia.pl) tudzież samego bloga. Do dzieła!
Share:

6 komentarzy:

  1. Szczęścia dla pary młodej.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam na swojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog -gratulacje dla Twojej siostry.

    Zapraszam na mojego bloga,który dopiero się rozwija ,ale idzie my to całkiem sprawnie♡

    http://dziennadawkamody.blogspot.com/2015/08/sklepy-internetowe.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog -gratulacje dla Twojej siostry.

    Zapraszam na mojego bloga,który dopiero się rozwija ,ale idzie my to całkiem sprawnie♡

    http://dziennadawkamody.blogspot.com/2015/08/sklepy-internetowe.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę wiedziec, co to za piekna melodia w tle? zakochalam się w niej :) !
    Odpisz u mnie jak możesz, żebym nie przegapiła!

    jesli zaobserwujesz mnie - poinformuj mnie o tym, z pewnością się zrewanżuję :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szcześcia dla nich :**

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡