wtorek, 11 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

♫ Muse - Psycho 

Witam w fajniewtorek! 
Całkowicie wracam do życia, rozumiecie, w końcu ruszyłam poślady i zmobilizowałam się do fizycznego uczestniczenia w bycie nastolatką. Cholernie trudna rzecz. Ostatnio wspominałam, że przede mną przełomowy "come back" do treningów. Analizowałam swoją sprawność, dochodząc do wniosku, że zrobiłabym z siebie błazna już na pierwszym spotkaniu z drużyną. Kondycja wysiadła ostatecznie. Dlatego, panie i panowie, zaczęłam biegać. Tak, ja, która dotychczas jeździła tylko i wyłącznie na rolkach/ewentualnie rowerze, która nienawidziła szybszym krokiem iść nawet do sklepu. Biegam już (dzisiaj mija) 8 dzień i jak na razie nie mam dość. Sprawia mi to przyjemność, bo robię coś dla siebie, dla ciała, więc trzymajcie za mnie kciuki, by mi mój zapał nie uleciał w powietrze!

Po raz pierwszy tytuł posta całkowicie nawiązuje do jego treści. Nie bez powodu! Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez MILORDA, z czego niesamowicie się cieszę, w skutku czego cały dzisiejszy wpis będzie poświęcony odpowiadaniem na zadane mi pytania. 

1. Co Cię skłoniło do pisania bloga?
Pomimo tego, że dużo gadam, bo lubię gadać, i generalnie gęba mi się nie zamyka, jestem strasznie skryta i zamknięta w sobie. Rzucam dowcipami, żartami, a nie tym, co w danym momencie czuję. Stąd pomysł na bloga. Wiem, że bądź co bądź są tu ludzie, którzy patrzą na to co robię i nieraz starają się pomóc, kiedy mam jakiś problem. To niesamowicie miłe! ♡ I, oczywiście, nie zapominajmy o sztuce i samym tworzeniu. Po przyjęciu KOLEJNEGO zamówienia na bransoletkę, stwierdziłam- cholera, chcę wyjść do ludzi, chcę pokazać, że uszczęśliwiam głupią muliną! Tak, to drugi czynnik, który skłania mnie do pisania bloga. 

2. Skąd bierzesz pomysł na posty na bloga?
Oh, z głowy! Kiedy uda mi się coś upleść, narysować, zrecenzować, mam pilną potrzebę pokazania ludziom ów pracę, czekając na opinię, a, nie ukrywajmy, ciągłe pytania rodziców "mamo, ładne?" w końcu się nudzą- obu stronom. Dlatego zwracam się do Was ✿ 

3. Twoi ulubieni artyści to..
..to bez wahania Gerard Way, Hayley Williams, Frank Iero, Mikey Way, Ray Toro, David Bowie, Michael Jackson, Ville Valo oraz Matt Bellamy. Pasowałoby napisać- dlaczego? Najzwyczajniej w świecie doceniam ich talent i pracę włożoną w rozwijanie swoich grup muzycznych/swojej solowej kariery, tym bardziej, że większa część wymienionym nie zawsze miała z górki. 

4. Twój największy nałóg to.. Książki, mulina, muzyka, książki, mulina, muzyka! Literatura to część mojego życia; czytam odkąd pamiętam. Tworzenie bransoletek to, jakby nie patrzeć, sposób na zarobienie trochę groszy. A muzyka? Muzyka jest odwieczną pasją i kierunkiem, który chciałabym rozwijać w późniejszych latach ♫ 

5. Jakie masz plany na przyszłość?
Śpiew? Akademia Sztuk Pięknych? Nie mam zielonego pojęcia. Jak na razie żyję z przeświadczeniem "tu i teraz", gdyż nawet nie wiem co wydarzy się za pięć minut ✰ 

6. Pasjonujesz się czymś?
Generalnie- sztuką. Począwszy od plecionki, po malowanie obrazów aż do zajmowania się muzyką. 

7. Czy Twoim zdaniem świat zmierza w dobrym kierunku?
Patrząc na niektórą młodzież, która z pewnością nie zmierza w dobrym kierunku, biorąc pod lupę większe zainteresowanie używkami, nie uważam, by w przyszłości było doskonale. Jak na razie cały świat kręci się w błędnym kole, nie mogąc znaleźć wyjścia. 

8. Co myślisz o uchodźcach w Polsce?
Nie mam zdania. Po prostu. Już nie chodzi o to czy interesuję się polityką czy nie, nikt nie robi mi krzywdy, nadal żyję sobie jakby nigdy nic i większości ludzi radzę robić to samo. Odcinam się od życia społecznego. Jeśli są- niech są. Jeśli nie- niech nie będą. 

9. Jaki jest kraj, który uważasz za najpiękniejszy?
Każdy kraj ma w sobie "to coś", czego nie mamy w Polsce. Nawet, patrząc okiem realisty, w Niemczech można sobie leżeć do góry brzuchem- tak tam mają pięknie! Niemniej jednak, wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. W szarej, dzikiej, wulgarnej Polszy. 

10. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
Jak Diabli. W duchy, w objawienia.. we wszystko. Czasami boję się sama siebie, kiedy to nie mogę usiedzieć na miejscu, gdyż wiem, że ktoś mnie obserwuje. 

11. Twój największy postrach z dzieciństwa to..
Mam to do dzisiaj: potwór spod łóżka. Nigdy go nie widziałam, nie wiem czy w ogóle istnieje, ale się boję, dlatego nie zasypiam bez włączonego telewizora/lampki/świeczki. Muszę! mieć jakieś źródło światła. I, Boże kochany, obowiązkowo, skarpetki na nogach, coby mnie czasem nie chwycił za stopę, burak jeden. 

★゜・。。・゜゜・。。・゜☆゜・。。・゜゜・。。・゜★ 

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam! Starałam się odpowiadać możliwe kreatywnie i z pomysłem, dlatego, a o to się modlę, liczę, że mi nie posnęliście przed monitorem! Ostatnia aktywność pod postem sprawiła, że niemal wyskoczyłam sprzed biurka! BARDZO WAM DZIĘKUJĘ za tak dużo ciepłych słów, za czujne przeczytanie recenzji "Poczwarki", za postanowienie dopisania się do "konkursu" o nominację do LBA. Przygotowanie dzisiejszego wpisu zajęło mi naprawdę dużo czasu, dlatego tym bardziej wierzę, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Jak obiecałam, nominowane blogi zostały wybrane poprzez sprawiedliwe losowanie. Nie brałam pod uwagę kto dopisał krótkie "biorę udział", a kto nie. Chcę dać szansę każdemu, w końcu i ja taką szansę dostałam, więc zainteresowałam się każdym blogiem. Po trudach zrobienia zdjęcia ostatecznie dopięłam swego, zatem w poniższym zdjęciu przedstawiam Wam wyłowione przeze mnie blogi: 


W przypadku małych liter (bazgrolę jak jasna cholera!): 

A oto pytania: 
1. Co sprawia Ci najwięcej radości?
2. Sięgnij pamięcią do dnia, w którym zdarzyło się coś pięknego i, proszę, opowiedz mi o tym.
3. Jak wielką wagę przywiązujesz do swojego wyglądu?
4. O czym zapominasz w popłochu?
5. Jesteś osobą sentymentalną? Masz czasami tak, że rzeczy, które darzysz miłością, nie mieszczą się na półkach w Twoim pokoju?
6. Gdybyś miał/a taką możliwość zamienienia się życiem z pewnym bohaterem literackim, kim byłaby ta postać? Dlaczego akurat ona?
7. Wiążesz przyszłość z blogowaniem czy robisz to tymczasowo, by odreagować?
8. Jaki masz stosunek do korespondencji listowej? Stary, niemal pradawny zwyczaj komunikowania się czy pewien odłam "przygody"? 

★゜・。。・゜゜・。。・゜☆゜・。。・゜゜・。。・゜★ 

Dziękuję jeszcze raz, ślę miliony całusów! (ღ˘⌣˘ღ) Tak swoją drogą, serdecznie zapraszam na bloga Magdy, z którą ostatnio nawiązałam współpracę, do czego i Was namawiam! 

xo wiesiek
Share:

31 komentarzy:

  1. Gratuluje nominacji.
    Ciekawe odpowiedzi, niektore bardzo podobne do moich.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      O proszę, podobny tok myślenia? :D Zaglądnięte!

      Usuń
  2. Mam pytanie
    Czy Odp na pytania mam napisać na swoim blogu czy tu w komentarzu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pytania odpowiadasz w najnowszym poście, nominując do LBA kolejnych blogowiczów :)

      Usuń
    2. http://kmurawskaa.blogspot.com/2015/08/4-questions-make-nominations.html


      gotowe :)

      Usuń
  3. Ładne odpowiedzi, w następnej notce odpowiem na pytania
    LoViseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację ;)
    Niedawno otrzymałam pytania do LBA, dlatego tym razem muszę wstrzymać się z odpowiedziami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawe odpowiedzi na LBA, widać, ze jesteś mądrą i zdecydowaną osobą!

    http://roksomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w treningach i bieganiu. Też właśnie powróciłam do biegania, dopiero czwarty dzień, ale trzeba dać radę! Pozdrawiam :) Iza z moon-child.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywujmy siebie nawzajem, trzymam kciuki! :))

      Usuń
  7. super post, powodzenia w treningach, będzie moc haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominacje, ostatnio mam do tego niesamowitego farta ;). Wkrótce odpowiem na pytania i nominuję innych ;)
    Spodobała mi sie Twoja odpowiedź na pytanie nr 9.
    Pozdrawiam
    Randa
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zgadzamy się co do odpowiedzi dziewiątej, pozdrawiam!

      Usuń
  9. też wierzę w zjawiska paranormalne:) za dużo się naoglądałam filmów chyba :D

    zapraszam Cie do mnie na konkurs do wygrania dowolna rzecz ze znu.com:)
    może coś Ci się spodoba:)
    miłego dnia!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pytania, uwielbiam LBA! :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkałas sie kidys z tym potworem z pod łóżka czy tylko on istnieje w twojej wyobrazni ?
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie miałam takiej przyjemności, by go zobaczyć!

      Usuń
  12. Gratuluję nominacji :) Lubię czytać takie odpowiedzi na pytania, bo wtedy widzę, że z każdą osobą mam coś wspólnego po części ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie potrafię zasnąć przy włączonym świetle, w skarpetkach również, jak nic noc nieprzespana! XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam odwrotnie! Nawet nie wiesz jak się męczę, kiedy przyjdzie mi spanie w grupie! :D

      Usuń
  14. Odpowiedziałam, wreszcie się to udało ;) Kliknij
    A jak tam Ci idzie bieganie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak krew z nosa, kochana, niestety jak krew z nosa! :D

      Usuń
  15. Ostatnia odpowiedź mnie rozbroiła. Skarpetki zawsze na ratunek. :)
    www.sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡