środa, 7 października 2015

It's where my Demons hide

♫ Imagine Dragons - Demons 

Przepraszam za nieobecność. Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Ostatnie dni przyniosły bogate w wrażenia wydarzenia, przez co, przysięgam, nie przesiaduję już tyle czasu na laptopie, co kiedyś. Pamiętacie moje plany co do współpracy ze stroną IMAGINE DRAGONS POLSKA? Trzymajcie kciuki, by wszystko poszło po mojej myśli, albowiem zaledwie 25 minut temu wysłałam im wiadomość z gotowymi bransoletkami. Oby wypaliło, oby wypaliło, oby wypaliło.. Dzisiejszy post nie będzie długi, biorąc pod uwagę, że mam jeszcze dużo na głowie.

KONCERTOWA BRANSOLETKA IMAGINE DRAGONS WZÓR 1
czas wykonania w granicach 7 godzin
mulina mulina ARIADNA, mulina GLS
ilość zużytej muliny cała mulina zielona, cała mulina żółta
cena 6 zł
poziom trudności ★★★☆☆ 


KONCERTOWA BRANSOLETKA IMAGINE DRAGONS WZÓR 2
czas wykonania w granicach 5 godzin
mulina mulina ARIADNA, mulina GLS
ilość zużytej muliny cała mulina granatowa, cała mulina beżowa
cena 5 zł
poziom trudności ★★☆☆☆ 


Wzór jak najbardziej przyjemny :)
W drugim przypadku sprawa poszła dosyć szybko i momentami z zamkniętymi oczami. Minus obu wzorów? Bransoletki są długie, dlatego dla osób szczuplejszych proponuję wariant zmodyfikowania opaski, by całość była krótsza, ale nieco szersza. 


 xo wiesiek
Share:

5 komentarzy:

  1. Obie bransoletki są bardzo ładne. O mulinie GSL nigdy nie zdarzyło mi się usłyszeć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ów mulina to wytwór czysto chiński, niemniej jednak bardzo przyjemna w dotyku, a bransoletki wychodzą bardzo, bardzo ładnie. Delikatnie się błyszczy, fajnie się nie robi. Można ją znaleźć, z tego co się orientuję, w chińskich marketach- są zazwyczaj sprzedawane w paczce z innymi nićmi :)

      Usuń
  2. *Wypali, wypali* :D
    Prześliczne bransoletki. :D
    Płaczę całym serduszkiem, że nie będzie mnie na ich koncercie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same here :( Stąd właśnie pomysł na robienie dla reszty! Stwierdziłam, że to, że mnie nie będzie nie oznacza, że reszta ma nie mieć pamiątki z tego super dnia. Na razie nie odpisujo :(

      Usuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡