czwartek, 22 października 2015

Part II

♫ Nothing But Thieves - Trip switch

Po raz kolejny dałam się wrobić w niesamowicie trudne zamówienie. Aż dziw bierze, że jeszcze nie oszalałam. Niemniej jednak kosztem robienia bransoletek- nie poszłam dzisiaj do szkoły. To bardzo smutne :)) Strasznie cierpię z tego powodu :))W końcu miałam taką ochotę na naukę! :)) Opaski same w sobie wcale nie były szczególnie trudne, niemniej jednak okoliczności- jak najbardziej. Dwa razy pod rząd zarwałam nockę. Umrzeć czy umrzeć? Zamówienie zostało złożone zbyt późno, na jutro muszą dojść, więc.. no, sami rozumiecie :D
 
BRELOKI UPOMINKOWE Z DATĄ
czas wykonania w graniach 7 godzin na jedną bransoletkę
mulina mulina ARIADNA
ilość zużytej muliny cała mulina żółta/niebieska, dwie muliny czarne
cena 6,50 zł/sztukę
poziom trudności ★★★☆☆ 


xo wiesiek
Share:

4 komentarze:

  1. Zycze bys sprzedała aczkolwiek ciekawa jestem czy komus akurat czy znajda sie chetni.
    Ja rowniez potrafię robic takie branzoletki jak rowniez te z dekturka w srodku.
    Pozdrawiam

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jedna osoba się znalazła, więc nadal mam nadzieję!

      Usuń
  2. Też przydałoby mi się nie pójść do szkoły chociaż jeden dzień, żeby przerobić wszystkie zamówienia, bo już mnie poganiają. xD
    Branse bardzo fajne. :D

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡