czwartek, 15 października 2015

Your ass belongs to me now

♫ Muse - Mercy 

Z Imagine Dragons najprawdopodobniej nie wypali.
(((((((((((((((good vibes))))))))))))))) 

Biorąc się za rzeczy znacznie przyjemniejsze, na dzisiaj przygotowałam bransoletkę MUSE. Jest ona do sprzedania, więc spokojnie piszta i kupujta. Zrobiłam ją jako wzór, by inni wiedzieli z czym to się je. 

BRANSOLETKA MUSE
czas wykonania w granicach 4 godzin
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA
ilość zużytej muliny pół muliny jasnoróżowej, dwie muliny brązowe
cena 5 zł
poziom trudności ★☆☆☆☆ 



Wszystkie zdjęcia powyłaziły 2/10, dlatego wrzucam dwa, by mieć w czym wybierać. Jak wspominałam, bransoletka jest do sprzedania, dlatego śmiało piszcie! W przypadku zgarnięcia tylko jednej opaski, cena za przesyłkę wynosi 3 zł. Odzywajcie się do mnie na facebooku, tudzież zgłaszajcie się w komentarzach. Bajo! 

xo wiesiek
Share:

2 komentarze:

  1. Średnio przepadam za Muse to sobie tylko popatrzę. :) Śliczną ma kolorystykę, taką słodyczową. :D

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡