niedziela, 8 listopada 2015

Are you gonna stay the night?

Zmiany, zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany! ✿ Z tego miejsca przeogromnie chciałabym podziękować Karolinie, która w wykonanie szablonu włożyła mnóstwo pracy i cierpliwości do moich zachcianek! Poprzedni wygląd pochodził z bloga TERRIBLE CRASH i został on pobrany tak właściwie z braku laku. Wpasowywał się w moje kryteria, ale, bądź co bądź, nie był szczególnie urzekający, nie zapierał tchu w piersi. Ten zaś sprawia, że serce mi rośnie! ♡
Post jak najbardziej wyczekiwany- i przeze mnie i przez osobę, do której powędrują obie bransoletki. Dzisiaj zwyczajnie nie mogłam się zebrać. Dopiero niedawno udało mi się dorwać do laptopa i przerzucić zdjęcia na dysk. Mordercza robota. 

BRANSOLETKI UPOMINKOWE 
czas wykonania w graniach 3,5 godziny na jedną bransoletkę 
mulina mulina ARIADNA, mulina GSL 
ilość zużytej muliny cała mulina ciemnoniebieska, cała mulina biała (na dwie bransoletki) 
cena 4 zł/sztukę 
poziom trudności ★☆☆☆☆


 xo wiesiek
Share:

3 komentarze:

  1. Świetna kolorystyka. :D
    Tło i nagłówek to poezja, bo co innego można napisać o kotach. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam, kiedy dasz mi znać, że Ci się znudzi XD
    Bransoletki świetne, ładne kolorki :3
    Nauczysz mnie kiedyś, nie? :v

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys robiłam branzoletki z muliny ale terazjakos na to czasu nie mam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡