poniedziałek, 28 grudnia 2015

Christmas Card 2K15


Święta, Święta i po! Jak się czujecie? Obżarliście się tak.. jak ja? Muszę Wam powiedzieć, że mój stres związany z przygotowaniami do tego wydarzenia był zupełnie niepotrzebny, albowiem całość przebiegła w tak spokojnej i rodzinnej atmosferze, że aż dziw bierze, że to już koniec. Nawet przy łamaniu się opłatkiem nie odczuwałam skrępowania, co, a możecie mi uwierzyć, rzadko mi się zdarza.

Pamiętacie może jak wspominałam o wymianie świątecznymi kartkami? Oto nadeszła pora, by wreszcie się nimi pochwalić jak i namówić Was do wzięcia udziału w przyszłym roku, gdyż- z ręką na sercu- warto!





Kartek nie brakowało! Aktualnie wszystkie ozdabiają mój pokój, wisząc na tablicy korkowej.

Co prawda "trochę", jak zwykle się spóźniłam, jednakże nie mogłam pozostawić takich cudeniek bez odzewu. Zatem! poniżej zobaczycie pracochłonne, cholernie mi się podobające, zawierające całe moje serduszko kartki, które wysłałam dzisiaj do znajomych






Powtarzam to jak mantrę, ale muszę, bo inaczej się nie da. Dołączajcie do tego typu akcji, zgłaszajcie się- nawet do mnie! do wymiany kartek, pocztówek, listów.. czegokolwiek. Odezwijcie się na facebooku i asku (gdyż to tam spędzam większość czasu), a na pewno nie pożałujecie swojej decyzji. 
Pogadałam, ciao!

Share:

4 komentarze:

  1. Hay jako mininek wymiata. :'D Ogólnie cudowne kartki wysłałaś i równie cudowne dostałaś. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się Hay spodobała, że ją sobie zostawiłam! Dziękuję :3

      Usuń
  2. Świetne kartki wysłane jak i te co dostałaś!
    Aska zaobserwowałam, w okolicy Walentynek się odezwę do wymiany kartek!

    Mój blog: tuczarniamotyli.blogspot.com
    Zapraszam do grupy gdzie co tydzień jest nowy temat na wpis:
    https://www.facebook.com/groups/1671053429779298/1671208533097121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoją wiadomość na asku, jest przekochana!

      Usuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡