sobota, 12 grudnia 2015

Just might have tapped into your mind and soul

♫ Arctic Monkeys - Arabella 

Dzień dobry (((dopóki mam internet)))
Wczorajsze targi zakończone, mam nadzieję, że szybko zostaną udostępnione zdjęcia, co prawda nie wygraliśmy, ale byliśmy najlepsi z części angielskiej i, słowo daję, było znakomicie.
Przez ciągłe awarie internetu/prądu mam niezły poślizg w dodawaniu postów. W tej chwili mam 2 inne zapisane w kopii roboczej. Korzystając ze szczęśliwego posiadania dostępu do niezastąpionej sieci.. 

BRANSOLETKA ARCTIC MONKEYS 
czas wykonania w graniach 6 godzin 
mulina mulina ARIADNA
ilość zużytej muliny dwa motki muliny białej, cały motek muliny czarnej
cena zł 
poziom trudności ★

Share:

4 komentarze:

  1. Śliczna! Pokażesz kiedyś jak zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ostatnio o jakimś prostym tutorialu. Przy robótce tejże bransoletki nawet próbowałam zamontować jakoś kamerę, ale nic mi z tego nie wyszło :D Niemniej jednak będę to miała na uwadze :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna, szkoda,że ja nie mam talentu do robienia takich rzeczy. Zapraszam na mojego bloga
    https://myfangleblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chęci i czas, talentu mieć nie trzeba, zaufaj mi! :D Na pewno zajrzę :)

      Usuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡