czwartek, 17 grudnia 2015

Secret Santa 2k15


Świąteczny zawrót głowy trwa i nie widzi mi się, by z biegiem czasu postanowił sobie "zelżeć". W dalszym ciągu jestem przepełniona pustką związaną z kupnem czegokolwiek. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nawet nie postanowiłam wybrać się w miasto w celu przepatrzenia możliwych upominków. Nie mam czasu, pomysłu, chęci.. matkobosko.
Nienawidzę swojej natury, która z każdym dniem mojego przebywania tutaj, podpowiada mi to coraz nowsze, lepsze koncepcje na wygląd bloga. I tak bawię się niemal cały dzień, kombinując co by tu jeszcze poprawić, co dodać! Jak możecie zauważyć, na pewno znikną piosenki z "nagłówka". Jednakże to nie oznacza, że w ogóle ich nie będzie! Link do "dobra muzyka na dzisiaj" będzie znajdował się na dole każdej notki. Przynajmniej będziecie mogli posłuchać tych wspaniałości razem ze mną. 

Nawiązując jednak do samego posta, do którego zbieram się prawie miesiąc!
W tym roku postanowiłam zabawić się w Tajemniczego, Świętego Mikołaja. Nawet sobie sprawy nie zdajecie ile przyjemności mi to sprawia, kiedy wiem, że już za niedługo wylosowana dla mnie osoba otrzyma ode mnie uroczy prezent! Zapisałam się na SECRET SANTA do FRANK IERO POLAND i NOTHING BUT THIEVES POLAND, w między czasie zahaczając o wymienianie się kartkami świątecznymi z askowymi i facebookowymi użytkownikami. Trzymajcie kciuki, bym nie straciła werwy i wyrobiła się ze wszystkim! 

Dokładnie 5 grudnia przyszła do mnie paczka, na której widok tańczyłam, piszczałam, krzyczałam, myślałam, że oszaleję. Najwspanialsza Kero idealnie trafiła w moje gusta, jakby czytając w moich myślach. Zobaczcie sami!





Czyż nie jest to przesłodkie? Oczywiście skrzyneczka dzielnie służy mi na przechowywanie kolejnych motków muliny, a cukiereczki znajdują się w najciemniejszych czeluściach mojej szafki.. coby nie zeżreć przepadliście wszystkiego w jeden dzień. 

Tak właściwie to tyle, co na dzisiaj przygotowałam. Jaki jest sens i cel tego posta? ZGŁASZAJCIE SIĘ DO TEGO TYPU AKCJI, PONIEWAŻ NAPRAWDĘ WARTO! Jedynym minusem jest brak możliwości zobaczenia uśmiechu drugiej osoby. Bądź co bądź- serce rośnie ♡

Jak wspominałam wcześniej, jestem zaangażowana w wymianę kartek świątecznych, zatem jeżeli jest na sali osoba, która chciałaby coś ode mnie dostać- nie bójcie się nic! Facebook, ask, a reszta pójdzie już sama. 

Ślę całusy przy Frankowym brzmieniu!


  
Share:

2 komentarze:

  1. Dobrze, że nie jestem sama z tym świrowaniem z szablonem. xD Ale też mogłabym ciągle coś zmieniać. xD Poruszające się kurczaki są przesłodkie! :3
    Boska skrzynka, twoja Secret Santa jest świetna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡