wtorek, 29 grudnia 2015

Some days never end


Boże kochany, czy u Was też nagle zmieniła się temperatura z super-wiosennej na piździ-wieje-zamarza-skóra? Niebywałe, że samo wyjście z psem sprawia, że trzęsę się jak galareta, rozmasowując skostniałe palce. Jest mi zimno, gdy tylko o tym pomyślę.
W porównaniu do wczorajszego wpisu, dzisiaj od razu przejdę do rzeczy, gdyż muszę wziąć się za przygotowywanie następnych bransoletek.. bo zamówień przybywa. 

BRANSOLETKI UPOMINKOWE 
czas wykonania w graniach 2 godzin na jedną bransoletkę 
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA
ilość zużytej muliny cała mulina ciemnoniebieska, dwa motki muliny białej
cena 6 zł/sztukę 
poziom trudności ★



Wsłuchajcie się w melodię Hanging! 


Share:

8 komentarzy:

  1. Właśnie mi Hanging w głośnikach wisi. :D Polecam każdemu kto nie zna poświęcić te kilka minut. ;)
    Branse są O.K. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jeszcze w święta było cieplutko 13 stopni, a dzisiaj -11.
    Bardzo łądne bransoletki :)

    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wszędzie wszystko zamarza, poważnie.
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Świetne bransoletki! :D Kiedyś sama robiłam bransoletki z muliny, ale nie wychodziły mi takie ładne, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, wydaje mi się, że przesadzasz! :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Pamiętam te czasy jak robiło się na osiedlu takie bransoletki, to był hit :)
    klikniesz u mnie?
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡