sobota, 5 grudnia 2015

Chop suey

♫ System Of A Down - Aerials

Targi turystyczno-hotelarskie, a podczas nich konkurs na najbardziej profesjonalne biuro podróży/obiekt noclegowy-> oto właśnie powód moich nieobecności, istny zabieracz czasu. Już spieszę z wyjaśnieniami, kochani. W naszej szkole co roku organizowane są wspomniane już targi, które mają na celu zmobilizowanie profili turystyczno-hotelarskich do działania, kreatywności i głównego zaangażowania w przygotowania. Klasa winna podzielić się na dwie grupy, by były większe szanse na zdobycie pierwszego miejsca. Z racji, że mam piekielne szczęście, została mi przydzielona rola lidera. 

Szlag jasny.
Musiałam przygotować stronę internetową, logo (we współpracy z koleżanką), przydzielić zadania 17-osobowej grupie i do końca trzymać wszystko w ryzach. Targi już za tydzień, boję i stresuję się coraz bardziej. Trzymajcie kciuki, by wszystko poszło po mojej myśli, a ja w zamian postaram się porobić jak najwięcej zdjęć. 

Tymczasem, wreszcie, w końcu, niedoczekanie moje, bransoletki. Rozpisałam się jak jeszcze nigdy, więc może od razu przejdę do rzeczy, co?


BRANSOLETKI WAETFORD/WAETFORDER
czas wykonania w graniach 3,5 godziny na jedną bransoletkę 
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA
ilość zużytej muliny dwie czarne muliny po pół motka, ponad połowa motka muliny białej, pół motka muliny fioletowej
cena 5 zł/sztukę 
poziom trudności ★
☆ 


Share:

2 komentarze:

  1. Będę trzymać kciuki. :D Na pewno wszystko pójdzie jak powinno. :3
    Bransoletki bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡