poniedziałek, 14 grudnia 2015

Lane boy

♫ Twenty One Pilots - Tear in my heart
*dźwięk narastającego alarmu*
Jestem w dupie z językiem niemieckim. 
*alarm milknie*

Zbliżające święta mnie prze-ra-ża-ją. Kompletnie nie mam pomysłu na prezenty, na które swoją drogą nie posiadam pieniędzy, a jeżeli już jakaś forsa się znajdzie- wydaję ją z ogromnym bólem serca. Jakie to bezsensu.
Dzisiejsza bransoletka sprawia, że rośnie mi serce. Po prostu jestem pierońsko dumna, że dotrwałam do końca, że się podjęłam, że naprawdę wyszło świetnie. Zresztą, zobaczcie sami. 


BRANSOLETKA TWENTY ONE PILOTS 
czas wykonania w graniach x godzin (niemal cały dzień, poważnie)
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA
ilość zużytej muliny dwa motki muliny białej, do 30 cm muliny niebieskiej, do 50 cm muliny czerwonej
cena 8 zł 
poziom trudności ★
★ (★!)

Share:

18 komentarzy:

  1. No nie przesadzaj, 8 zł za taką bransoletkę? Za nisko się cenisz. :p Ja za takie biorę przynajmniej 15 zł. Muliny ariadny są drogie i do tego mnóstwo poświęconego czasu, bierz wiecej, bo nic z tego nie będziesz miala. Sama wiem, ile to pracy kosztuje. I polecam z tych 'fredzelkow' na końcu zrobić warkoczyki, latwiej sie zawiązuje. Mozesz dodać tez zapięcie zrobione np. splotem shamballa. Takie tam przyjacielskie rady. :) A sama bransoletka jest sliczna! Ja zawsze robie ręcznie prezenty - czy to naszyjnik, czy bransoletka, czy pierniczki
    .. :D


    Pozdrawiam, Kreatywna Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzam! :D Wiesz, na pewno ceniłabym się bardziej, gdyby nie to, że wszystkie moje muliny mam za darmo od cioci. Łącznie było to ponad 700 mulin, poważnie, w tym właśnie Ariadna. Dlatego mam przewagę taką, że nie muszę kupować na bieżąco za tyle pieniędzy, więc nie chcę skubać z ludzi :) Warkoczyki robię od czasu do czasu, tutaj akurat od razu po skończeniu chwyciłam aparat.
      Dzięki! :D

      Usuń
  2. Bardzo fajna bransoletka, ja bym raczej takiej nie zrobiła :) Myślę, ze 8 zł to za mało :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wraz z rozwojem swojej działalności, ceny pójdą w górę. Dziękuję!

      Usuń
  3. Prześliczna ci wyszła :D *.*
    Gratuluje cierpliwości, bo ja na pewno bym jej nie skończyła ;-;
    Naprawdę świetna :)

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w pewnym momencie myślałam, że już nie skończę :D Dziękuję Ci z całego serduszka.
      I oczywiście obserwuję!

      Usuń
  4. Ale super bransoletka. Sama kiedyś robiłam z muliny, ale aż tak skomplikowanych nie umiałam zrobić. Ja na Twoim miejscu wzięłabym troszkę więcej, bo spędziłaś cały dzień na robieniu jej. :)
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź co bądź, wypoczywałam :D Na pewno wraz z wzrostem działalności, ceny pójdą w górę :) Dziękuję!

      Usuń
  5. Serio sama ją robiłaś ? :D fajnie ci wyszła :)
    Po za tym masz ciekawego bloga. Trochę blogów już widziałem ale twój jest całkiem inny. Wygląd jedyny w swoim rodzaju :)
    http://centrumnakrancuswiata.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio sama ją robiłam! :D Dziękuję Ci serdecznie :)

      Usuń
  6. Też nie mam pomysłu na prezenty dla bliskich. Ta bransoletka jest prześliczna! <3
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam identycznia! Nie mam pojęcia co mogę kupić bliskim... no ale cóż, powodzenia Ci zyczę :D

    https://www.facebook.com/groups/145213998999047/permalink/462194543967656/ skomentujesz? Proszę, bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡