sobota, 23 stycznia 2016

Blackstar

Śnieg. Za oknem, za drzwiami- wszędzie. Zimno i mroźno, a jednocześnie niesamowicie przyjemnie. Już odliczam dni do kolejnego wypadku na lodowisko! Wczoraj wyjeździłam się za wszystkie czasy, przysięgam, ale mimo wszystko.. chyba mi mało. Starałam się zrobić piruet, zwinniej wchodziłam w zakręty i wywaliłam się tylko raz, pod sam koniec!
Dzisiejsze "przejście" do sedna sprawy będzie znacznie szybsze niż ostatnio. Nie bez powodu. 18-stka koleżanki przede mną (na ten temat będzie następny post.. sami zobaczycie dlaczego), więc czekają mnie długie, mozolne przygotowania do tego wydarzenia.

BRELOK UPOMINKOWY
czas wykonania w graniach 2 godzin
mulina mulina ARIADNA
ilość zużytej muliny pół motka muliny białej, cały motek muliny czarnej, 30 cm motka muliny czerwonej
cena 6,50 zł
poziom trudności ★


Share:

2 komentarze:

  1. Bransoletka bardzo ładna. Ja kiedys robilam tylko te pojedyncze z muliny ale cos tego typu jak Ty zrobiłaś to dla mnie wyższa szkola jazdy.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡