niedziela, 10 stycznia 2016

I'm still into you

Mróz zelżał, a razem z nim chęci na cokolwiek. Wstaję- szybko się ubieram. Wracam ze szkoły- kładę się do łóżka. Wstaję- szybko się ubieram.. i tak w kółko. Co do samej nauki i wcześniej wspomnianej szkoły- już wcześniej nie chciało mi się uczyć. Teraz, wyobraźcie sobie, nie chce mi się ze zdwojoną.. potrojoną siłą!
Przygotowanie tej bransoletki nie było szczególnie trudne jednakże, bądź co bądź- pracochłonne i wymagające poświęcenia czasu. Niesamowicie się cieszę, że wreszcie ją skończyłam, bo ów zamówienie zalegało mi w zeszycie już jakiś czas!

BRANSOLETKA UPOMINKOWA Z DATĄ
czas wykonania w graniach 5 godzin
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA
ilość zużytej muliny cała mulina niebieska, dwa motki muliny białej
cena 5 zł
poziom trudności ★


Zostawiam Was z nieśmiertelną Metalliką! 

Share:

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna ta bransoletka. A co do wcześniejszych słów, to nie martw się, ja też tak mam. Tylko wstaje, do szkoły, ze szkoły i spać. Również nie mam na nic ochoty :(.
    Zapraszam do siebie :) : http://judasablog.blogspot.com/
    Jestem zainteresowana wzajemną obserwacją oraz zawsze wpadam potem na nowe posty na blogach i je komentuje :)

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡