poniedziałek, 18 stycznia 2016

Nowości dla zamawiających

Czy to wyczekiwane, ukochane, najlepsze, białe, zimowe, pełne radości ferie? Tak, mili państwo, to one!
Ostatni tydzień dłużył mi się tak bezczelnie jak żaden inny, słowo daję. Odliczanie dni, godzin, minut, sekund (!) do wolnego sprawiało, że czas zdawał się stawać- ot tak, po prostu. Chora sprawa.
Jak głosi tytuł posta- nowości dla zamawiających! Zimowe wakacje mi sprzyjają, gdyż z pierwszym dniem ferii wpadłam na kilka super pomysłów.

Kupowanie, zamawianie czegokolwiek- sami wiecie jak to wygląda. Nigdy do końca nie jest się pewnym, zawsze szuka się jakiś opinii, komentarzy.. czego u mnie nigdy nie było. Głównym źródłem informacji o moich robótkach były moje posty na różnych grupkach tematycznych, jednakże coraz częściej spotykam się z pocztą pantoflową. "Widziałam bransoletkę, którą zrobiłaś mojej koleżance i chciałabym taką samą!" Dlaczego by więc nie pójść w to dalej?
Zaledwie dwa temu ruszyła zakładka OPINIE KUPUJĄCYCH, w których osoby, które miały ze mną styczność mogą wystawić komentarz na temat ceny, wyglądu, wykonania, kontaktu ze mną i tak dalej, i tak dalej, by reszta grupka niezdecydowanych miała szansę przemyśleć swoje zamówienie. Co o tym sądzicie? ♥


Jak wcześniej wspominałam- poczta pantoflowa. Zapomniałam jednak napomknąć o niekiedy braku bezpośredniego kontaktu. Bywa, że koleżanka bierze dla koleżanki.. w skutku czego dostaję co jedynie adres. A ja tak nie lubię! Uwielbiam mieć kontakt z osobami, które biorą ode mnie jakąś biżuterię, podając na siebie namiary w postaci bloga, aska i tym podobne. I w tym problemie narodził się pomysł.

Jedna z karteczek miała swoją premierę w piątek i właśnie od tamtego dnia reszta podobnych będzie dołączana do każdego zamówienia. Pojedynczy egzemplarz zawiera link do bloga, facebooka i aska, z podawaniem maila jak na razie się wstrzymałam. Na zdjęciu zostały przedstawione taśmy ozdobne (3 zł jedna paczuszka), którymi będę dopieszczać ów kartki i koperty.
Jakie jest zdanie na ten temat? ♡ Macie dla mnie jakieś inne pomysły? Co chcielibyście zobaczyć przy zamówieniu? 


xo wiesiek
Share:

5 komentarzy:

  1. piekne to jest :) mozna pakowac swietnie przenty takimi cudaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem naprawdę :). Bardzo ładny blog i miło się czyta Twoje wpisy. Widzę, że jesteś taką kociarą, jak ja. Masz talent do takich rzeczy.

    http://judasablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A można wiedzieć, gdzie kupujesz te taśmy? Śliczne są *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. A można wiedzieć, gdzie kupujesz te taśmy? Śliczne są *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat w sklepie po trzy złote, ale widziałam podobne w chińskim markecie :))

      Usuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡