niedziela, 3 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne

Postanowienia noworoczne u większości wyglądają tak samo. Wraz z rozpoczęciem wyczekiwanego Nowego Roku zaczynamy ćwiczyć, biegać, robić pompki, skakać, rzucamy palenie, alkohol, słodycze.. by gdzieś koło 8-9 stycznia zalać się łzami, pytając Boga dlaczego nas nie wspierał. Znam, co roku przeżywałam to samo, aż wreszcie postanowiłam sobie, że już nigdy więcej nie będę się oszukiwać. Nawet tego nie potrafiłam pociągnąć do końca. 

Ostatnio mój organizm płata mi figle z powodu niedoboru witamin, rozumiecie- szybko choruję, mam suchą skórę pomimo czasami przesadnej ilości wody, blizny, nawet te po ukąszeniu komara, nie znikają i takie tam. W związku z powyższym wcale nie musiałam iść do lekarza, by wiedzieć co mi dolega. Mój żołądek rzadko spotyka się z owocami, warzywami i mięsem. 2016 jest totalną mobilizacją, by wreszcie ruszyć dupsko. Rzecz jasna mogłabym iść na łatwiznę, zażywając wszelkiego rodzaju farmaceutyczne witaminki.. ale nie chcę. Preferuję zaatakować w sposób naturalny. Poprzez bombę witaminową. Wczoraj- plastry marchewki ze śmietaną; dzisiaj- koktajl z jabłek i mandarynek z sokiem żurawinowym i jogurtem FANTASIA.


Gdyby moja kondycja mogła przejąć fizyczną formę, wyglądałaby tak: TAK, TUTAJ TRZEBA KLIKNĄĆ.  Niezbyt pocieszające, prawda? Z tym również postanowiłam coś zrobić.
Miesięczne zwolnienie z lekcji WF sprawił, że zaczynam sapać po zwykłym truchcie. Dla osoby, która na co dzień uprawiała sport jest poniżające. Dlatego każdego dnia staram się wykonać chociaż jedno-do trzech ćwiczeń. Wczoraj były to przysiady (20) i przysiady przy ścianie (20 sekund), a dzisiaj [znowuż] i przysiady (30) i skłony (30), by powoli przygotowywać się do wychowania fizycznego, który już.. we wtorek, dokładnie 3 lekcje. Nie chodzi mi o zrzucenie zbędnych kilogramów, gdyż na szczęście nie mam z tym strasznego kłopotu. Zależy mi na życiu w ciągłym ruchu.


Mam nadzieję, że większość z Was dotrwało do końca. A zatem! Jakie są Wasze postanowienia? 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!



Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡