niedziela, 31 stycznia 2016

Witaj nieznajomy, nawet nie wiem jak na imię masz

Szok, niedowierzanie. Płacz, histeria, zgrzytanie zębami. Czerwona z nerwów twarz, policzki zalane łzami, drżące ręce..
Skończyły mi się ferie.

Dzisiejszy post- długi i, mam taką nadzieję, interesujący.. a jeżeli nie- wnoszący informacje na temat kolejnych nowości na blogu oraz, oczywiście, najświeższych bransoletek.

Kwestia pierwsza.
Ten kto mnie zna doskonale wie, że jestem totalnym molem książkowym. Czy to na lekcji, czy to na przerwie- czytam, staram się czytać. Niekiedy zarywam noce, odrzucam wszelką naukę na rzecz porządnej literatury. Od jakiegoś czasu "zbieram" książki, tym samym chcąc stworzyć swoją własną, niepowtarzalną biblioteczkę (gdy będzie to miało ręce i nogi na pewno Wam pokażę). Pomaga mi w tym strona lubimy czytać, do której dołączyłam zaledwie 3 dni temu. Wiedziałam o niej od dawna, ba! stamtąd brałam opinie czytających, bym nie kupowała/wypożyczała czegoś w ciemno. Ale powoli tracę pomysły i natchnienie na nowe lektury. W związku z tym- na blogu pojawił się gadżet z tej właśnie witryny, z którego dowiecie się co czytam, co lubię.. i co można mi zaproponować. Śmiało zapraszajcie do znajomych, bym mogła poznać Wasze gusta i guściki i nowe pozycje w mojej biblioteczce.

Kwestia druga.
Czasami sama się zastanawiam czemu mam takie luki w obecności na blogu i pewnie co poniektórzy z Was również zachodzą w głowę- "ma ferie, a zajmuje się czymś innym zamiast ruszyć z interesem". Ha!, a nieprawda! Bądź co bądź, by rozwiać wszelkie wątpliwości, od dzisiaj lewa strona będzie wrzała od dodawanych wpisów dotyczących zamówień. Zakładka "REALIZOWANE ZAMÓWIENIA" będzie informowała co mam do zrobienia i co już zrobiłam. Wydaje mi się, że będzie to jak najbardziej fair w stosunku do osoby zamawiającej.

Kwestia trzecia.
.. i już ostatnia. Oczywiście- bransoletka!
BRANSOLETKA FANOWSKA
czas wykonania w graniach 6 godzin
mulina mulina ARIADNA
ilość zużytej muliny cała mulina czarna, półtorej motka muliny białej
cena 6 zł
poziom trudności ★

Dawajcie znać co myślicie o nowościach i jeśli macie jakieś pomysły, koniecznie mnie o nich poinformujcie! 

x wiesiek


Share:

1 komentarz:

  1. Co do książek, to widzę fantasy, więc jedyne co mogę zrobić to polecić odwiedzenie chomika dd_translateteam i może niekoniecznie pobieranie, ale przejrzenie tego co jest. Sporo książek od ich propozycji przeczytałam. :D
    Bransoletka jest świetna. :D Wiecznie podziwiam ludzi robiących z muliny. :)

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡