sobota, 27 lutego 2016

Prey

Posty zalegają w kopii roboczej, tylko czekając na publikację, a ja tymczasem biorę się za coś nowego, tamte wątki rzucając w kąt. Jestem głupia, niesprawiedliwa czy jaka? Ogólna nieobecność jest spowodowana cudownym przypływem zamówień, pieniędzy i pomysłów na rozkręcenie interesu. Boże, niemal całe dnie przesiaduję przy mulinie, co sekundę sprawdzając facebooka i wiadomości- bo za każdym razem jest odzew od ludzi.. cholera, każdych! Zresztą, sami zobaczcie! REALIZOWANE ZAMÓWIENIA
Ostatnie "zlecenie" wypompowało ze mnie resztki siły do tego stopnia, że laptop służył mi tylko do oglądania "Singielki", "Wodogrzmotów małych", "Nowej szkoły Króla".. w sumie do niczego innego. Dwie zarwane noce, dwa opuszczone dni w tym tygodniu z wiadomego niewyspania i nieustający stres, bo jeszcze nie wszystkie bransoletki dotarły do swoich właścicieli. Umrę na zawał.

Swoją drogą jak myślicie- czy bransoletki (priorytet) oddane na pocztę jeszcze w piątek na spokojnie dojdą w poniedziałek czy może we wtorek? Poczta Polska jest nieprzewidywalna, dlatego osoby, które często korzystają z jej usług- pomóżta, błagam.
Dzisiaj, z racji tak długiej nieobecności, duży spam zdjęciami głównie na temat opasek- wyczerpujących, przeze mnie już znienawidzonych.

KONCERTOWE BRANSOLETKI THE NEIGHBOURHOOD 

czas wykonania w graniach od 4 do 7 godzin 
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA, mulina GTS, 
ilość zużytej muliny niezliczone ilości muliny 
cena 5-6 zł 
poziom trudności ★★★★★/+★★★

Piszcie na faceboku, odezwijcie się na pocztę, śmiało zamawiajcie!
x wiesiek



Share:

5 komentarzy:

  1. Keep calm, Poczta Polska zawsze odwala manianę. :V Co do wysyłki w piątek - jak wysłane przed 13 to dojdzie w pon, jak później dojdzie we wtorek, tyle zaobserwowałam. :D
    Bransoletki są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dupa sraka, jutro mają koncert, a jedna dziewczyna nie ma bransoletki wysłanej w piątek o 12 z groszami :)))))
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Wydaje mi się,że powinny dojść w poniedziałek,ale to zależy czy wysłałaś je przedpołudniem czy popołudniu :v

    Świetne bransoletki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podam Ci link do mojego bloga,może będziesz miała ochotę zajrzeć :D
      http://gubiesiewtymrozu.blogspot.com/

      Usuń
  3. Hejka, wiem ze troche czasu minelo od tego posta, ale czy robisz jeszcze takie bransoletki?

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡