sobota, 5 marca 2016

Cake by the ocean

Znacie może uczucie wpadnięcia w wir imprezy, w który wcale nie chcieliście wchodzić? Tak właśnie się czuję. Kolejna 18-stka już za 3 godziny, a ja tymczasem siedzę sobie na ziemi z laptopem na kolanach, wyjątkowo głośno żując gumę. 3 godziny. Gdyby nie to, że mam wyczepisty prezent*, raczej bym nie poszła.  Chcę s-p-a-ć.Pamiętacie gdy pisałam o śpiewaniu? Nawet wspomniałam o nim w FAQ. Nie uważam, że nie umiem, raczej jest to kwestia wstydu i braku możliwości przełamania się. Nie potrafię, zamykam się, rumienię, krępuję, boję się krytyki i wiem, że jej nie zniosę. Jakiekolwiek negatywne słowo dotyczące mojego śpiewu sprawiłoby, że zamknęłabym usta, sama nie wiem dlaczego. Chcę być najlepsza we wszystkim, nienawidzę krytyki, jest mi z nią źle, potwornie niekomfortowo. A tymczasem najprawdopodobniej zaśpiewam solówkę na Gdowskim CK-arcie.

Piosenkę, której zwrotkę będę musiała wykonać, to Shackles, którą na pewno każdy z Was zna, chociażby z radia.

Druga zwrotka należy do mnie, najprawdopodobniej. Jak na razie zwlekam jak mogę, udaję kaszel i nie wiadomo co jeszcze, ale będę musiała pokazać się na próbie, tego nie uniknę. Trzymajcie za mnie kciuki bo na samą myśl mam skręt kiszek. Po całym zajściu na pewno uraczę Was filmikiem.

Z rzeczy bardziej przyjemnych- bransoletka ukazana na zdjęciu jest.. sprzed miesiąca? Tak mi się coś widzi. Koniec gadania, do dzieła.

FANOWSKA BRANSOLETKA SABATON
czas wykonania w graniach 6 godzin
mulina mulina ARIADNA
ilość zużytej muliny cała mulina czarna, półtorej motka muliny żółtej
cena 8 zł
poziom trudności 

Share:

1 komentarz:

  1. Świetna bransoletka :D
    Dasz radę ze śpiewem. Trzymam mocno kciuki. ;)

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡