niedziela, 3 kwietnia 2016

S/C/A/R/E/C/R/O/W

Ostatnie dni.. miesiące to kompletna masakra. Bujam się między książkami a laptopem, po chwili, bądź co bądź, pozostając przy pierwszej opcji ze względu na brak czasu. Nawet teraz w pośpiechu piszę nowego posta wiedząc, że za moment będą u mnie goście, a potem? a potem czeka na mnie nauka na trzy sprawdziany. Ledwie na bransoletki mam siłę, a co rusz dochodzi nowe zamówienie. Nowe, bardziej skomplikowane zamówienie. Wyobraźcie sobie, że najprawdopodobniej po raz pierwszy będę miała styczność z naszyjnikiem. Nawet nie wiecie jak bardzo się stresuję tym bardziej, że mulinowy wisior ma być prezentem dla przyszłej dziewczyny. Tyle stresu spoczywa na moich wątłych ramionach, że to cud, że jeszcze zachowuję ciało w pionie.
Przerwa- świąteczna i ta bardziej ogólna- pozwoliła mi na przemyślenie paru spraw, na wymyśleniu nowych koncepcji wyglądu bloga, na opracowaniu przeróżnych postów.
Jak wiecie, widzicie, czytacie, strasznie szybko zmieniam temat przez co można się pogubić- i to totalnie. W jednej sekundzie piszę o szkole, by w następnej wspomnieć o bransoletce. Domyślam się, że nie jest to wygodne. Dlatego od dzisiaj przed każdym wątkiem pojawi się.. nagłówek. Ładny, ozdobny, uroczy, jak to na tego bloga przystało!



               
Pamiętacie może jak wspominałam o feralnym występie na przeglądzie artystycznym, na którym miałam śpiewać? Stało się, nie zemdlałam, przeżyłam, dzielnie stałam na scenie, mimo wszystko w środku drżąc jak galareta i, jak obiecałam, oto link: (mam nadzieję, że Wam się otworzy). Druga zwrotka należy do mnie, zaczynam koło minuty 2:20. Nawet teraz, kiedy Wam to piszę, tak strasznie boli mnie brzuch!
BY OBEJRZEĆ, KLIKNIJ NA ZDJĘCIE! 


Co prawda dostaliśmy wyróżnienie, ale świadomość, że to zrobiłam i naprawdę mi wyszło- bezcenna. 

Będąc przy temacie śpiewania- powoli się przełamuję i na moim SNAPCHACIE (o którym już za chwilę) od czasu do czasu udostępniam krótkie, króciutkie "coverki", dlatego serdecznie Was zapraszam!

                                        
Podawajcie swoje snapy w komentarzach (z chęcią zaproszę Was do znajomych), zerkajcie również na mój, który zwie się.. 


                                     
czas wykonania w graniach 4 godzin/sztuka
mulina mulina ARIADNA, mulina ODRA, mulina GLS 
ilość zużytej muliny pół motka/cały motek na tło/napis przy każdej bransoletce
cena 5 zł/sztuka
poziom trudności 

Jeżeli macie jakieś uwagi, nagłówki uważacie za zły pomysł- dajcie znać!
 
xog
Share:

1 komentarz:

  1. Dasz sobie radę, zuch dziewczyna z Ciebie!
    Jakbyś potrzebowała kogoś do obróbki zdjęć (np. na heada do bloga!) to się polecam :D

    OdpowiedzUsuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡