sobota, 3 września 2016

After all this time? Always.

Oficjalnie witam po długiej przerwie! 
Bez bicia przyznam, że wyszłam z prawy w pisaniu postów. Skąd taki wniosek? Właśnie mija 4 godzina dłubania.. czegokolwiek! Może zacznijmy od początku?


Obiecuję, że ta zmiana będzie ostatnia! ..przynajmniej mam taką nadzieję. Ale dopiero teraz to jest to o czym myślałam tyle czasu, czego pragnęłam, naprawdę. Przez ten blog przewinęło się wiele szablonów, które w popłochu zmieniałam. Jednakże ostatnimi czasy zdaję się na "ludzi dobrej woli". Najpierw była Karolina, która wykonała kawał dobrej roboty, a teraz Zuzia- nieoceniona, Boże, wspaniała. Jakby czytała mi w myślach! Nie wiem jak mam się jej odwdzięczyć, dlatego stwierdziłam, że polecając jej bloga chociaż troszeczkę wyrównam rachunki. Do rzeczy- KONIECZNIE ZAGLĄDNIJCIE NA JEJ BLOGA! 
Tyle moi mili na temat nowego wyglądu, mam nadzieję, że wszystko jest czytelne. Jeśli macie jakieś uwagi, porady, chętnie wysłucham!

Koniec gadania, zabierzmy się do pokazywania bransoletki, z której, niewątpliwie, jestem bardzo dumna!


BRANSOLETKA SLYTHERIN
cena - 7 zł


W przypadku wysyłania, poczta polska spisała się na medal. W czwartek wysłałam, a już w sobotę bransoletka znalazła swoją właścicielkę! 

Na dzisiaj- tyle. Już jutro pokażę Wam inną bransoletkę, która jest kompletem to przedstawionego wyżej zamówienia.

Dobranoc! 
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡