piątek, 30 września 2016

Pressure

Wiecie jak się czuję? Jakby ktoś złowrogi wyssał ze mnie wszystkie możliwe moce. Na przykład taki Dementor. Albo szkoła. 
Zamówienia się mnożą, rozdwajają, jestem już w połowie, myślę, że zaraz koniec, a tu nagle pojawia się ich niezliczona ilość, przybijająca mnie do parteru. Z jednej strony się cieszę, a z drugiej boję, że w końcu nie dam rady.
Ostatnio w  t y d z i e ń  udało mi się załatwić piekielnie trudne zamówienia na Dzień Chłopaka- trudne, bo pracochłonne. Więc co, rzekomo nie dam rady na Bieber'a, Green Day'a, wszystkie możliwe urodziny, imieniny, rocznice..? 



Jak się domyślacie, zaraz po napisaniu tego posta uciekam do muliny, nadal wałkując prezenty "na już", dlatego do zaległej bransoletki przejdę możliwie ekspresowo. 

BRANSOLETKA PARAMORE
cena - 7 zł


Co do poczty polskiej, bo nie jestem w stanie jej nie skomentować- ostatnio chwaliłam, dzisiaj rzucam w nią kamieniami- 
Z OSTATNIEJ CHWILI, PRIORYTET SZEDŁ TYDZIEŃ [ZOBACZ ZDJĘCIA]

Share:

4 komentarze:

  1. U mnie jeszcze nie było takiego hitu, żeby priorytet tyle szedł, ale to pewnie jeszcze przede mną. :V Dasz radę, jak dałaś najtrudniejszemu wszystko inne będzie lecieć wodospadem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś mega farciarą! Ja przez problemy z pocztą daję teraz wysyłkę do wyboru i znacznie więcej ludzi bierze teraz polecony. W całej "historii" mojej działalności dwie bransoletki nie dotarły do klientki.

      Usuń
  2. Można dalej zamawiać? FAQ nie działa i złóż zamówienie też..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działa? Pewno, odsylam na Facebooka- Gabrysia Więsek Way

      Usuń

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡