wtorek, 25 października 2016

Klub martwych

Witam w fajniepracowitywtorek! Roboty w bród, a chęci ani trochę. Powoli udaje mi się uporać z zamówieniami na pana Justina, z czego jestem bardzo, bardzo zadowolona, bo w końcu potem tylko Green Day, Coldplay, SOAD.. damy radę! Nie chcąc marnować czasu, od razu przejdę do rzeczy, gdyż, wiadomka, czas nagli. 

Poniższe bransoletki to jedynie część pełnego zamówienia, pozostała mi jeszcze bransoletka. Dopiero wtedy, z czystym sumieniem, będę mogła wszystko wykreślić w "magicznej" zakładce.

BRELOKI UPOMINKOWE
cena - 6,50 zł/szt. 

Postaram się spiąć wszystkie możliwe litery, by zacząć dodawać posty nieco częściej, ale, poważnie, totalnie brak mi czasu.
AHA! W ostatnim komentarzu dostałam wiadomość o niedziałających zakładkach. Poszperam coś niecoś w ustawieniach i będę obserwować sytuację. Wersja mobilna bloga szwankuje.. 
Share:

1 komentarz:

★゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜・。。・゜★

Dziękuję za wszystkie komentarze, które nieustannie podnoszą mnie na duchu, napędzając do pisania. Oczywiście przyjmuję na klatę każdą krytykę, niemniej jednak tylko wtedy, kiedy jest ona dzielnie uzasadniona. Chcąc Wam się odwdzięczyć, proszę o jedno- podawajcie linki do Waszych blogów!

Dziękuję ♡